;

Βασικοί άξονες

Το HR Community Conference & Awards 2019 είναι αφιερωμένο στο παιχνίδι που:

  • ενσωματώνεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον με απαιτήσεις παραγωγικότητας.
  • εφευρίσκει και υλοποιεί στρατηγική.
  • μοντελοποιεί και μετασχηματίζει την «παιγνιώδη» σε παραγωγική διαδικασία.
  • κοινωνικοποιεί μέσα από την υιοθέτηση ρόλων και συμπεριφορών.
  • εμπλουτίζει τη γνώση των εργαζομένων.
  • ενισχύει την εμπειρία και τη φαντασία τους.
  • αυξάνει και βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα των εργαζομένων.
  • ενισχύει τη δέσμευση του εργαζομένου.
  • αναπτύσσει αναγκαίες δεξιότητες της σύγχρονης εποχής.
  • ενσωματώνει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία στη διαδικασία του.
  • διαμορφώνει με νέους όρους και κανόνες την εταιρική κουλτούρα.
  • εξελίσσει την καινοτομία σε βάθος.
  • εντέλει οραματίζεται να παράγει, εκτός από υπηρεσίες και προϊόντα, ανθρώπινη ικανοποίηση.

Στην κεντρική ομιλία, στα πάνελ και στους κόμβους εμπειρίας θα συζητηθούν μεταξύ άλλων θέματα όπως:

  • Παίγνια
  • Παραγωγικότητα
  • Το παιχνίδι στην ανάπτυξη / διάγνωση κλίσεων και δεξιοτήτων
  • Το on-line gaming στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών
  • Παιχνίδι και βιωματική εκπαίδευση
  • Εικονική και εμπλουτισμένη πραγματικότητα με όρους παιχνιδιού
  • Μετασχηματισμός της παραγωγικής διαδικασίας με διεργασία παιχνιδιού
  • Η μοντελοποίηση της παραγωγής σε παιχνίδι
  • Τι μπορώ να κάνω με το work gamification
  • Πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι η ζεύξη των δεξιοτήτων των gamers και των αθλητών (dual career) για νέα παραγωγικά μοντέλα, βασισμένα στο παιχνίδι
  • Παιχνίδια που έχουν ήδη εφαρμοστεί στην παραγωγική διαδικασία από   οργανισμούς, φορείς, επιχειρήσεις, ΜΚΟ και παρουσιάζουν αποτελέσματα (best practices)
  • Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη στην τουριστική «βιομηχανία» μέσω της «παιχνιδοποίησης»