Άννα Καραδημητρίου Αντιπρόεδρος & Γενική Διευθύντρια Adhoc Ερευνών, Focus Bari

Ξεκίνησε την επαγγελματική της σταδιοδρομία στην Έρευνα Αγοράς το 1994 και εντάχθηκε στο δυναμικό της FOCUS BARI στο τέλος του 1996 ως Qualitative Researcher. Σήμερα είναι Γενική Διευθύντρια Ερευνών και Αντιπρόεδρος της Εταιρίας, έχοντας την ευθύνη για τη διοίκηση του τμήματος ad hoc ερευνών, τα διεθνή έργα, και την ανάπτυξη νέων προϊόντων έρευνας με έμφαση στις δυνατότητες της digital εποχής. Από το 2003 είναι μέλος του ΔΣ και μέτοχος της εταιρίας. Μετά από 20 και πλέον χρόνια πετυχημένης πορείας στην έρευνα παθιάζεται ακόμα με τη μελέτη consumer insights και πως αυτά μεταφράζονται σε επιτυχημένες επιχειρηματικές αποφάσεις. Έχει μεγάλη εμπειρία στο χειρισμό απαιτητικών έργων ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας και την ανάλυση τάσεων αγοράς έχοντας ευρεία γκάμα συνεργασιών τόσο σε καταναλωτικά (B2C) όσο και σε επαγγελματικά (B2B) προϊόντα και υπηρεσίες

Η Άννα έχει σπουδάσει Ψυχολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές MSc σε Child Development στο University of London. Το 2012 «γύρισε ξανά στα θρανία» για να παρακολουθήσει μεταπτυχιακό πρόγραμμα Digital Marketing της EEΔΕ/CIM

Από το 2006 εκπροσωπεί τη FOCUS BARI στο Διεθνές Δίκτυο IRIS (International Research Network). Αρθρογραφεί σε κλαδικά έντυπα από το 2005 και συμμετέχει συστηματικά με ομιλίες σε συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2014 συμμετέχει σε εθελοντική πρωτοβουλία για την ανάπτυξη του Digital Marketing (iMarketing Society) ενώ είναι επισκέπτης εισηγήτρια σε μεταπτυχιακό πρόγραμμα (DigiMA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.  

 

ANNA
KARADIMITRIOU, Vice President & General Manager of Ad Hoc
Research

Anna started her career in Market Research in 1994 and joined FOCUS BARI in 1996 as a Qualitative Researcher. Today, she is company’s Vice President and General Manager of Ad Hoc Research having among her responsibilities department’s day to day management, company’s international projects and new business development with focus on market research’s transition in the digital era. Since 2003 she is a partner and member of company’s Board of Directors.  

After 20 years of successful involvement in market research she is still passionate in studying market trends & consumer insights and how these lead to actionable business decisions. She has extensive experience in designing & handling demanding qualitative and quantitative projects, with a wide spectrum of collaborations in both B2C and B2C sectors.

Anna holds a Bsc in Psychology from the University of Athens and a MSc in Child Development from University of London. At 2012 she “went back to school” to attend a Diploma in Digital Marketing by EEDE/Carted Institute of Marketing.

Since 2006 Anna represents FOCUS BARI in Iris network (International Research InstituteS) and is active in business articles and conference presentations regarding Greek Consumers and Social Trends. Since 2014 she participates in volunteering initiative about Digital Marketing (iMarketingSociety) and is a visiting speaker in post graduate course (DigiMa) of Athens University of Economics and Business (AUEB)