;

HR Community Conference & Awards 2019

HR Community Conference & Awards 2019

«Παραγωγικά Παίγνια»

«Πρώτον, οι άνθρωποι είναι πολύ πιο δυστυχισμένοι απ’ όσο φανταζόμαστε
και, δεύτερον,… δεν υπάρχουν ενήλικες».

Αντρέ Μαλρώ

Το Skywalker.gr διοργανώνει για 5η συνεχή χρονιά το HR Community Conference & Awards με θέμα: «Παραγωγικά Παίγνια» στις 9 Μαΐου 2019 στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς.

Το βασικό ερώτημα το οποίο θα τεθεί προς προβληματισμό και συζήτηση στο συνέδριο είναι το εξής: Είναι δυνατόν παραγωγική διαδικασία και παιχνίδι να ενωθούν, εξασφαλίζοντας βελτίωση τόσο της παραγωγικότητας (της αποδοτικότητας), όσο και της προοπτικής της ανθρώπινης ευτυχίας;

Πρόκειται για μια καινούργια οπτική, όπου οι ρόλοι, οι κανόνες, η πεμπτουσία του παιχνιδιού μπορούν να δημιουργήσουν εκείνες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για να αλλάξει αποτελεσματικά το υφιστάμενο μοντέλο παραγωγής σε κάθε τομέα.

Μπορούν, για παράδειγμα, η βαριά βιομηχανία μας, ο τουρισμός, και η παραδοσιακή ελληνική φιλοξενία να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους με την αξιοποίηση του παιχνιδιού στην παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών;

Σημαντικοί Έλληνες επιχειρηματίες, managers παραγωγής και διοίκησης, θεσμικοί, ακαδημαϊκοί,  στελέχη διαχείρισης ανθρώπινων πόρων, gamers, αθλητές, σύμβουλοι θα μοιραστούν προβληματισμούς και απόψεις σε έναν γόνιμο διάλογο.

Μέσα από τη διεργασία στους κόμβους εμπειρίας για μία ακόμα χρονιά οι σύνεδροι θα προσπαθήσουν να σκεφτούν και να προτείνουν, να διαψεύσουν ή και να επαληθεύσουν. Τα αποτελέσματα αυτής της διεργασίας θα παρουσιαστούν στην ολομέλεια του συνεδρίου.

Στη λήξη του συνεδρίου θα δοθούν βραβεία και τιμητικές διακρίσεις.

Οι στόχοι του συνεδρίου

Στόχοι του συνεδρίου είναι να αναδειχθούν προβληματισμοί και να διατυπωθούν απόψεις αναφορικά με το αν:

  • μπορεί η εργασία να είναι ταυτόχρονα παραγωγική αλλά και ψυχαγωγική;
  • το εργασιακό περιβάλλον επιτρέπει να αναπτυχθούν διεργασίες όπως αυτές που αναπτύσσονται κατά την παιγνιώδη διαδικασία;
  • με τα εργαλεία που μας δίνει η θεωρία των παιγνίων και των πιθανοτήτων θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε μοντέλα στρατηγικής αύξησης της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων;
  • θα μπορούμε να μεταφέρουμε την αθλητική νοοτροπία και κουλτούρα στο επιχειρησιακό περιβάλλον και να παραδειγματιστούμε από αυτή;
  • η εφαρμογή της «παιχνιδοποίησης» στον εργασιακό χώρο δημιουργεί επιπλέον άγχος στους εργαζομένους, οι οποίοι κατά την προσπάθειά τους να διακριθούν και να επιβραβευτούν μέσω του παιχνιδιού πολύ συχνά οδηγούνται σε burn-out;

Σε ποιους απευθύνεται

  • Στελέχη διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού
  • Ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων
  • Επαγγελματίες HRM
  • Στελέχη παραγωγής και διοίκησης
  • Επιχειρηματίες
  • Συμβούλους επιχειρήσεων
  • Συμβούλους ψυχικής υγείας
  • Life – business – executive coaches
  • Παρόχους εργαλείων, υπηρεσιών και εκπαίδευσης HRM
  • Εκπαιδευτικούς οργανισμούς
  • Ακαδημαϊκούς και φοιτητές του κλάδου

Θεματικές ενότητες

  • Εισαγωγικές ομιλίες:
  • Παίγνια
  • Παραγωγικότητα
  • Πάνελ I: «Τα παιδία παίζει»

Κυρίαρχος του παιχνιδιού το ίδιο το παιχνίδι

  • Κεντρική ομιλία: «Τους κύκλους τάραττε»

Σκέψεις για τον εμβολιασμό της παραγωγικής διαδικασίας με τον ιό του παιχνιδιού

  • Κόμβοι εμπειρίας:

Απόπειρες αναμοντελοποίησης της παραγωγικής διαδικασίας σε μορφή παιχνιδιού

  • Πάνελ II: «Παιγνίου και Εργατών γωνία»

Ποιος μπορεί να βοηθήσει στο work gamification

  • Παρουσιάσεις κόμβων εμπειρίας
  • Συγκεφαλαίωση
  • Απονομή βραβείων και τιμητικών διακρίσεων HR Community Awards 2019

Βασικοί άξονες

Το HR Community Conference & Awards 2019 είναι αφιερωμένο στο παιχνίδι που:

  • ενσωματώνεται σε ένα εργασιακό περιβάλλον με απαιτήσεις παραγωγικότητας.
  • εφευρίσκει και υλοποιεί στρατηγική.
  • μοντελοποιεί και μετασχηματίζει την «παιγνιώδη» σε παραγωγική διαδικασία.
  • κοινωνικοποιεί μέσα από την υιοθέτηση ρόλων και συμπεριφορών.
  • εμπλουτίζει τη γνώση των εργαζομένων.
  • ενισχύει την εμπειρία και τη φαντασία τους.
  • αυξάνει και βελτιστοποιεί την αποδοτικότητα των εργαζομένων.
  • ενισχύει τη δέσμευση του εργαζομένου.
  • αναπτύσσει αναγκαίες δεξιότητες της σύγχρονης εποχής.
  • ενσωματώνει την πλέον σύγχρονη τεχνολογία στη διαδικασία του.
  • διαμορφώνει με νέους όρους και κανόνες την εταιρική κουλτούρα.
  • εξελίσσει την καινοτομία σε βάθος.
  • εντέλει οραματίζεται να παράγει, εκτός από υπηρεσίες και προϊόντα, ανθρώπινη ικανοποίηση.

Στην κεντρική ομιλία, στα πάνελ και στους κόμβους εμπειρίας θα συζητηθούν μεταξύ άλλων θέματα όπως:

  • Παίγνια
  • Παραγωγικότητα
  • Το παιχνίδι στην ανάπτυξη / διάγνωση κλίσεων και δεξιοτήτων
  • Το on-line gaming στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών
  • Παιχνίδι και βιωματική εκπαίδευση
  • Εικονική και εμπλουτισμένη πραγματικότητα με όρους παιχνιδιού
  • Μετασχηματισμός της παραγωγικής διαδικασίας με διεργασία παιχνιδιού
  • Η μοντελοποίηση της παραγωγής σε παιχνίδι
  • Τι μπορώ να κάνω με το work gamification
  • Πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι η ζεύξη των δεξιοτήτων των gamers και των αθλητών (dual career) για νέα παραγωγικά μοντέλα, βασισμένα στο παιχνίδι
  • Παιχνίδια που έχουν ήδη εφαρμοστεί στην παραγωγική διαδικασία από   οργανισμούς, φορείς, επιχειρήσεις, ΜΚΟ και παρουσιάζουν αποτελέσματα (best practices)
  • Η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη στην τουριστική «βιομηχανία» μέσω της «παιχνιδοποίησης»